Wednesday, July 2, 2008

welcome to my tiMEout!
orang nak ber'blog', aku pun nak berblog gak. konon nak ikut edaran zaman la kononye. sebelum ni aku curahkan rasa hati dan xtvt aku kat fotopages. masa tu baru berjinak2 ngan blog & fotografi. bagi aku, fotopages memang sesuai utk aku. takyah pening paler nak posting. senang bangat. lagi satu kiter leh baca komen dari pengunjung.terima kasih pada yg sudi memberi komen.

sejak tahun 2005 aku bangga punyai fotopages, dari situlah aku kenal dunia & komuniti fotografi. kini tibalah masanya aku create blog pulak. utk maksud yg sama, tapi boleh merapu lebih skit la.

kali ni aku cuba perbanyakkan posting utk setiap xtvt. dan juga kena fikir nak menyusun ayat plak. itupun kalo ada lah benda yg dibuat. so i need ur support k.

my other's world --> http://pikalazi.fotopages.com

No comments: