Tuesday, June 1, 2010

Edisi 2010 : Bulan June dh tiba!

pokchik penipu! itu je yg leh pokchik bagitau pada diri sendiri. cuba tgk last posting pokchik sebelum ni. konon bersemangat nk menulis semula tapi hampeh...

ntah ah sekarang cam mals sgt nk tulis. dulu beria2 nk ceritakan pada semua org perasaan, rasa, pengalaman dsbnya utk tatapan korang...tapi ntah ah.

apa yg leh pokchik bgtau , sejak awal tahun ni macam2 benda dh berlaku. kisah suka duka semua menjadi simpanan pokchik kecuali kawan2 yg rapat je yg tahu. pokchik pun ada gak menceritakan kisah pada kengkawan baru (rajin tul cari kawan baru kan....), bukan tagih simpati tapi sekadar meluahkan perasaan. ada yg kisahnya sama, so sharing is caring, rite!

1. adik tersayang pokchik nk langkah bendul. tetiba nak kawen bulan ni. tercabar nih! apa2pun abg harapkan awk menjadi suami dan ketua keluarga yang baik. satu perubahan besar awak akan buat.

2. pokchik dah ditukarkan ke jabatan baru. rasa lega coz apa yg diperjuangkan dh diterima. sempat gak g Singapore

3. bulan menambah usia.

2 comments:

aYuJeLiTa said...

welcome back abgkuh.... aihh my sifu dlm dunia blog nih awatnya snyap sunyi ja... wake up.. wake up.. keep on blogging ya!... ;)

Mr.Homosapiensz said...

sekarang dah 21 July 2010 dah pokchik....hehhee