Tuesday, February 17, 2009

Pokchik Jutawan

"Jiwaku dipalu oleh kasih sygmu, belaianmu, sentuhanmu membuatku rasa x menentu, cintamu selembut sutera menjadi saksi kasihmu, tiada dua hanyalah kau yg ku cintai

semalam pi tukar duit sebelum ke Indon. g ngan K'Own & Wan ke Masjid India. macam x caya je aku nak pi tukar duit ni. 1st time ni. cam kelakar pun ada. xtau nak tukar braper. duit pun dah kering ni sebab perabis beli barangan umah.

ikut dorang pi tukar RM1300. dan hasilnya, jadi jutawan Indon aku hahahahaha. korang bayangkan Rp4.2 juta. orang kat bleh beli macam2 kat sana. tapi kalo barang pun mahal, so lebih kurang je la. cuma nilai matawang dorang je rendah kan.


pasni aku xleh nk update blog lg. tunggu aku update psl trip aku ni k. aku amik kesempatan utk korang doakan keselamatan aku sepanjang berada di perantauan orang. ni kali pertama aku pergi meninggalkan Malaysia. dan kali kedua aku naik katebang. takut pun ada.

macam2 perasaan aku. nak tinggalkan negara, keluarga dan yang 'tersayang' tu. aku harap kegembiraan di sana tidak membuatkan aku melupakan mereka.

1 comment:

Syam Abdullah said...

jgn lupa org tersayang ckp ar...
sian kat dier k....