Tuesday, February 24, 2009

post-mortem 1

masa pegi...

Alhamdulillah. selamat sampai Malaysia jam 4pm ahad lepas. macam2 perasaan ada. suka dan duka. terlalu byk memori yang aku dapat sepanjang trip tempoh ari. setiap kelakuan dan tujuan aku catit dlm notebook. utk kesenangan update kat blog ni gak. mana tau ada rezeki lagi (confirm, aku nak pegi lagi), senang skit nak plan semula. bersyukur sebab selamat pegi dan selamat kembali. berkat doa famili, rakan2 dan yang tersayang. sib baik gak trip ni pegi ngan geng2 yang best. thanks to wan, k'own, iffea, zahir dan yul. x lupa pada tour guide kitorang, Pak Haris (for sure pas ni gunakan khidmat dier lagi).

banyak tul barang aku beli. barang yang memang aku cari. dan juga barang yang x sempat nak beli. banyak beli t-shirt. murah giler. kirenya sehelai x sampai rm20. mana nak cari kan.

checklist;
muffle
key-chain
kain batik
baju batik sorja
jaket kulit
blazer
t-shirt

tempat besh;
. jakarta : mangga dua, masjid istiqlah, monash
. bandung : tangkuban perahu, rumah mode, cihampelas, pasar baru
. yogyakarta : tasik malaya, majenang, borobudur, magelang, minggir, malioboro, keraton dingin dua, manding
. solo : p.k.s solo, pasar antik,
. surabaya : bandar juanda

3 comments:

Anonymous said...

banyaknya buah tangan utk mal...
ahaks!! time kasih..time kasih...
(*dengan muka x malunya...hahhaa)

nizam_5282 said...

Aku punyer mana? Takat air bandung baik takyah...

Unknown said...

nad punya?? :p