Friday, September 26, 2008

Edisi Aidilfitri 1429H



setelah hampir sebulan berpuasa, akhirnya tibalah hari meraikan kemenangan yang ditunggu2 oleh semua muslimin & muslimat. segala kepayahan, pengorbanan, kesabaran dll akhirnya berbalas jugak. bagi mereka yang betul2 'berpuasa', maka ianya merupakan satu kemenangan. bagi yang puasanya ibarat 'yang-yang yok', hah lu pikirla sendiri k.

aku???, rasanyer puasa aku ni tak complete lagi la. banyak benda yang aku tak dapat buat. dan byk tanggungjawab yang aku lupakan. ish, camner la nak jadi muslim yang cemerlang ni.

di kesempatan ini, aku mengucapkan Salam Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Minta halal makan minum dan segala keterlanjuran yang telah dan mungkin aku lakukan. Semoga bergembira di hari raya ini dan sentiasa berada dalam kerahmatanNya.

" Hari lebaran kini menjelma,
Kenangan lalu sentiasa diingatan,
Tangan dihulur kemaafan dipinta,
Salam Aidilfitri dan harapan kekal persahabatan.

4 comments:

Unknown said...

salam aidilfitri

shahril.hussin said...

selamat hari raya...kt awk...makan kuih raya ingat sy kay...
sampai skrg pun awk masih lum kenal diri tuh....huhuhu

anywy kalu rajin2 YM kay..ID:myombak

E.S.N.A Design & Drafting said...

wakakaka...jiwang jugak ko yerk....
Slamat hari raya dan sama2 la kite bermaafan.....

dpd geng adv english utm space ko...

Asmadi said...

selamat hari raya mehlaa dtg beraya umah pokcik ..

maaf salah silap pokcik ya