Tuesday, October 28, 2008

Edisi Mengenyangkan Perut 6

selagi belum abis raya, selagi tu open house dibuat. opis aku ni pun. dah 2 kali ni. yg first aritu, sponsored by budak2 yang terima anugerah cemerlang. selain bdk2 opis bawak port-luck. mmg terlebih2 makanan. arini utk mereka2 yg betul2 raya (lepas puasa 6). kononya majlis akhir syawal!. selain main course, nasi kerabu & mee singapura, yang lain pun bawak port-luck jugak.
dari pagi membawa ke petang, makanan ada lagi. tu la rezeki kat opis ni. pantang ada kenduri skit, masing2 bawak makanan. tu blum masuk orang2 yang selalu makan free. x bwk apa2.
"dah tau x bawak, tapi poyo cam dier yang punyer. berpada-pada la.
arini memang ari aku la. bdk opis kenakan aku. dorang perli sambil usik2 aku ngan 'si dia'. erm. ntah la. xleh marah ngan dorang ni. aku tau niat dorang. bukan aku yg x sabar. dorang lagi tak sabar dari aku agaknyer hahahah

orang2 dapur...

nyum nyum nyum...

Menu : nasi kerabu, mee singapura, roti jala, ketupat palas, kuih, air sirap hijau

1 comment:

Juan Cruz Parra said...
This comment has been removed by a blog administrator.