Wednesday, October 15, 2008

Mr. Planner



bekerja bersama saya!

ntahlah apa yang ada kat aku ni. selalu diminta untuk handle sebarang aktiviti opis. bukan mengungkit, tapi biler asik aku je yg kena, penat gak rasanya. tapi bagi aku, apa yang aku buat ni ikhlas dan mendapat sambutan. bukan senang nak ajak budak opis ni mendengar taklimat. lebih2 lagi kalo buat kat level yang lain. kalau nak buat kerja sendiri memang susah, terpaksalah mintak pertolongan dari kengkawan. terima kasih lah pada korang.

doorgifts

arini ada taklimat produk dari supplier. daripada surat, tempat hinggalah makan tengahari semuanya aku yg buat. masa yang diberi pun agak suntuk. takut gak kalo2 xde sambutan. tapi rasa bangga gak biler sambutan menggalakkan. maybe sebab aku tulis kat iklan tu pasal dapat sijil, doorgift & lunch. tu yang ramai tu hahhaha

kusyuk ke tu???

tapi biler difikirkan, buat kerja camni memang best. selain dapat bertemu ngan ramai orang, aku leh belajar cara2 nak uruskan sesuatu acara. dari A hingga ke Z. erm, leh bukak event company ni hahahah.

1 comment:

ida said...

company sendiri..best tu..sy jd assistant ek, suke gak wat keje cenggitu hehe..